Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Po poskytnutí souhlasu může eshop ze stejných důvodů také zpracovávat osobní údaje.

Souhlasím
0
0 Kč
Produkt byl úspěšně přidán do nákupního košíku
Množství:
Celkem:
0
0 Kč
Produkt byl úspěšně přidán do nákupního košíku
Množství:
Celkem:

Jak reklamovat zboží

NEJPRVE SI PŘIPRAVTE:

  • číslo objednávky nebo daňového dokladu
  • udělejte fotografii výrobku, pokud je poškozený nebo mylně zaslaný
  • rozmyslete si, zda budete požadovat vrácení finančních prostředků zpět - zaznamenejte si číslo účtu, kam máme finance zaslat anebo jaké zboží požadujete náhradou

Zboží můžete reklamovat následujícími způsoby:
1/ vyplníte reklamační formulář, který nám odešlete zpět na náš e-mail: hannamaria@centrum.cz
Formulář si můžete stáhnout ZDE. Můžete ho vyplnit elektronicky, uložit a poté přiložit do přílohy mailu. Nebo si ho vytisknout, vyplnit ručně, nascanovat a poté též vložit do přílohy mailu s fotografií poškozeného zboží.
2/ zavolejte nám na telefon 725 762 825, rádi vám pomůžeme vyřešit váš problém

REKLAMACE ZBOŽÍ: několik základních právních informací:
Když si vybíráte zboží v kamenné prodejně, můžete si ho osahat, nechat si od prodávajícího vysvětlit jeho vlastnosti. Jestliže však nakupujete přes internet, telefon či na předváděcí akci, zboží si předem neprohlédnete, a tak se může stát, že nesplňuje vaše představy.
Pokud vám zboží nevyhovuje, v takových případech vám zákon dává možnost odstoupit od smlouvy 14 kalendářních dní od chvíle, kdy jste zboží obdrželi. Nemusíte si vymýšlet žádné složité konstrukce výmluv – nejste totiž povinni obchodníkovi své rozhodnutí nijak zdůvodňovat. Mnoho lidí objednává přes internet, ale zboží si jde vyzvednout do kamenné prodejny, aby ušetřili na poštovném. I v takovém případě se vše bere jako nákup na dálku a pravidlo o odstoupení od smlouvy lze využít.
Ve 14denní lhůtě lze vracet jen nepoužívané zboží. „Vrácené zboží smí být použito jen do té míry, aby se spotřebitel seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.“ Zboží tedy nesmíte používat, ale vyzkoušet (obdobně jako v obchodě) ho můžete.
Některé zboží však nelze vrátit z hygienických a zdravotních důvodů.

Kdy nelze od smlouvy odstoupit:

  • U zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele „na míru“.
  • U zboží, které podléhá rychlé zkáze, nebo u zboží, které bylo po dodání nenávratně smíšeno s jiným zbožím.
  • U zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit.

Nejdříve pište, pak zboží vraťte
Informaci o tom, že odstupujete od smlouvy, musíte zaslat obchodníkovi do 14 dní od chvíle, kdy jste zboží převzali. Pro rychlost zašlete informaci e-mailem nebo doporučeným dopisem. Důkazní břemeno o tom, že jste včas využili svého práva na odstoupení, je totiž na vás.

Jak odstoupení vypadá? Na našich stránkách naleznete Formulář o reklamaci či odstoupení od smlouvy, případně jej naleznete v zaslaném balíčku. Ale stačí i napsat dopis rukou na bílý list papíru. Jen v něm musí být všechny potřebné údaje: adresát, popis zboží, počet zboží, datum objednání zboží – objednávka/ faktura č. , datum obdržení zboží dne,  Jméno a příjmení spotřebitele, adresa spotřebitele, telefon, e-mail, číslo účtu, kam požadujete vrácení peněz. Nesmí chybět váš podpis a datum vyhotovení žádosti.

Zapamatujte si termíny:

  • Do 14 kalendářních dní od převzetí zboží můžete prodávajícímu sdělit, že odstupujete od smlouvy. Stačí v tomto termínu odeslat odstoupení od smlouvy poštou.
  • Do 14 kalendářních dní od odstoupení od smlouvy je třeba zaslat prodávajícímu zboží zpět.
  • Do 14 dnů od odstoupení od smlouvy spotřebitelem je prodávající povinen vrátit spotřebiteli peníze, a to stejným způsobem, jakým je podnikatel od spotřebitele přijal. Ale pozor, peníze není podnikatel povinen vrátit dřív, než mu zákazník zboží předá nebo prokáže, že mu zboží odeslal.